septin korjaus/akselin irroitus

septin korjaus/akselin irroitus

ViestiKirjoittaja selina72 » 02.04.2014 21:06

familyssämme on septitankissa vuoto ja se on irroitettava tarkastusta varten. septi sijaitsee akselin alla ja poisottoa varten tarvitsee vetää koko akseli ulos. yläpään akselin kiinnityksen mutterin koko aiheuttaa päänvaivaa, ( vanha malli laippa kumijoustimella)koska sitä ei mahdu mittaamaan. tarvittava hylsy on todennäköisesti tuumamittainen, n 35mm.
eli onko kenelläkään kokemusta potkurin ja akselin irroittamisesta? viidauksia otetaan mieleellään vastaan ennenkuin etenemme projektissa
selina72
 
Viestit: 1
Liittynyt: 02.04.2014 20:45

Re: septin korjaus/akselin irroitus

ViestiKirjoittaja Santana1973 » 05.04.2014 10:43

Hei

Tervetuloa mukaan foorumiin!

Ensimmäiseksi haluan tuoda ilmi etten ole mitenkään asiantuntija. Olen vaan kuullut että akselin irroittaminen on aika vaativa projekti. Voin soittaa pari puhelua jos toivot? Tai sitten voit itse yrittää soitaa Tom Lindströmille (019-544055) joka on fammareita rakentanut ja korjaillut.

Tuli vaan tässä aamulla mieleen että mitä jos jätät sen vuotavan septin siihen ja laitat uuden rosterisen / muovisen johonkin helpompaan paikkaan. Santanassa esimerkiksi se sijaitsee kartturin penkin alle heti polttoainetankkien edessä. Mutta olette varmaan vaihtoehtoja pohtineet, tämä tuli tosiaankin vaan yhtäkkiä mieleen. Siinä tapauksessa voisi ehkä sen vanhan tankin jättää sinne ja ottaa pois vasta kun akselin joutuu muista syistä irroittamaan.

Jos haluat soittaa suoraan minulle niin se sopii myös. 040-9110992. Jos ei muuta niin voin ainakin antaa kasan yhteystietoja.

Saisinkohan vähän tietoja Family Cruiseristasi meidän venerekisteriin? Voit laittaa suoraan rekisteriin tai sitten minulle s-postia: robert_allan_l@msn.com. Kuvakin olisi ihan morjens. Ei taida olla sama Selina mikä on rakennettu 1976 ja nyt myynnissä? http://familycruiser.foorumi.eu/viewtopic.php?f=8&t=26

T Robert Lindström / Santana
Santana1973
 
Viestit: 103
Liittynyt: 05.11.2013 08:31


Paluu Ylläpito ja kunnostus / Underhåll

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron