RUNKO / SKROV

Millä tuotteilla pidät Family Cruiserisi hyvässä kunnossa?

RUNKO / SKROV

ViestiKirjoittaja Administrator » 02.02.2014 12:21

Varmaan aika moni FC on jo maalattu uudestaan. Kokemuksia siitä saa mielellään jakaa. Missä tehty? Minkälainen tulos?

Miten pidätte lasikuidun kiiltävänä? Minkäläista vahaa käytätte? Joudutteko myllyttämään usein?

Syksylläkin voisi hyvin vahata, mutta harva sitä jaksaa.. Vai olenko väärässä?

Linkkejä nettikauppoihin ym. saa liittää!
Administrator
Ylläpitäjä

Re: RUNKO / SKROV

ViestiKirjoittaja FCS75 » 02.02.2014 16:17

Owatrol gelcoat restaurer palauttaa rungon tummansinisen värin mukavasti. Olen itse tehnyt vastoin ohjeita ja vetänyt pienellä superlonpalalla runkoon pienen kerroksen ja antanut kuivua. Väri palautuu hienosti, mutta runko vaatii noin viiden vuoden välein puhdistamisen aika järeillä aineilla (maalarin pesu, asetoni), jotta aine saadaan pois rungon pinnasta. Jos sitä vetää vaikka kymmenenkin vuotta ilman puhdistusta tällä tyylillä, niin rungossa on erotettavissa hieman harmahtavaa. Huom! Itsesyttymisen mahdollisuus, joten superlonpala pitää kastaa/hävittää käytön jälkeen.
FCS75

Re: RUNKO / SKROV

ViestiKirjoittaja Hexi » 09.03.2014 23:19

Itse vahaan rungon joka syksy. Ostin sitävarten Motonetista myllytyskoneen muutamalla kympillä. Senverran isot selkeet pinnat että ei mene koneella kuin muutama tunti.
Hexi

Paluu Tuotteet / Produkter