Kuvien lisääminen

Kuvien lisääminen

ViestiKirjoittaja tomilinnama » 20.01.2014 14:54

Terve Robbe, laitoin kuvia sivuille (esim. yleistä kohtaan) mutta en saanut laitettua kun yhden kuvan per kohta mitä tein väärin ?
tomilinnama
 
Viestit: 3
Liittynyt: 16.12.2013 10:02

Re: Kuvien lisääminen

ViestiKirjoittaja Santana1973 » 20.01.2014 20:31

Terve Tomi!

Näin kuvan, kiva että laitoit. Valitettavasti en ole minäkään tässä erityisen taitava. Huomaan että olet liittänyt sen kuvan jollain toisella tavalla kun minä itse olen niitä liittänyt. Minä olen toiminut näin:

1. Olen siirtänyt kuvan Sky Driveen (kuvan täytyy ymmärtääkseni olla jossain netissä, ei saa olla omalla kovalevyllä)

2. Sen jälkeen pitää jakaa kuva yleiseen käyttöön (A. klikkaa kuvaa B.oikeanpuoleinen hiiri näppäin C.jaa kuva D. näytä lenkki E. yleinen F.luo lenkki) jotenkin näin, minulla kaikki ruotsiksi...

3. Tämän jälkeen oikeanpuoleinen hiiri näppäin kuvan päällä ja valitse "näytä alkuperäinen". Kun se näkyy niin taas oikea näppäin ja "kopioi kuvan osoite"

4. Sitten takaisin foorumiin, tekstiruudun yläpuolella valitset "Img" ja liität kuvan niiden kahden "img img" väliin.

Tällä tavalla pitäisi olla mahdollista liittää useampi kuva. Toivottavasti onnistuu!

Voi löytyä muitakin parempia tapoja liittää kuvia. Jos se vaatii asetuksien muuttamista niin teen sen mielellään. Valitettavasti minäkin vasta opettelen foorumin käyttämistä. Otan mielellään kaikilta neuvoja vastaan.

Tekstin kirjoittaminen ja kuvien / satamien / linkkien liittäminen ei ole monimutkaista. Mutta ainahan se eka kerta voi olla haastava - oli ainakin minulle. Neuvon tosi mielellään siinä missä osaan, soittaakin saa 040-9110992. Toisaalta yhdessä tämä hoituu parhaiten joten vinkkejä tänne jos keksitte fiksumpia ratkaisuja, kiitos!

T Robbe / Santana
Santana1973
 
Viestit: 103
Liittynyt: 05.11.2013 08:31


Paluu Palaute / Respons

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron